fredagen ;

CHACHA

ärligt, värdelös hockeymatch igår. Leksand fick spö av björklöven. Haha, varför liksom? Aja, bara det inte blir någon vana ;) Under hockeyn blev det bestämt att jag och anna skulle dra till kärvsåsen (?) på fest.
Kom hem från leksand vid kvart i 10 och ungefär 10 minuter senare satt vi i bilen på väg ut i skogen. Vi hann bara byta kläder och dra, men det fick bli så. =) Väl där var det inte alls lika mycket  folk som vi hade trott. Men som tur är så är vi ganska lättroade så vi hade kul ändå ;D

Vaknade typ 8 imorse och kunde inte somna om -.- väckte dom andra så åt vi frukost och tittade på barnprogram tills det var dags för dom att bege sig hemmåt. =)
snäll som jag är så tänkte jag bjuda på lite bilder. Dom är inte okej någonstans, men vi kan nog bjuda en skvätt på oss själva. ;)
-


haha som jag sa, inte okej.. ;p


hahhaha alltså jag dör. HERREGUD


varför vi har skålar på våra huvuden? jag har ingen aning.


igga att jag har dubbelhaka på varje bild, och att jag håller på att dö
av skratt ungefär. Och att jag posar sådär med mina fingar jämt.


hahahha asså åh :D kan vara dom töntigaste bilder mina ögon skådat.
men, vi hade iallafall kul. ;)


Lite utav folket ;)


träffade på linn också =)


puss!


eh, sen verkar de ha blivit något tok med kameran.


haha, kanske inte bara med kameran :D


therese & robin =)


vad hände med kameran liksom =( jag tar faktiskt inte utan blixt.

Aja, sen blev det godnatt för våran del.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahah;) snygga bilder :D och du erik saade är GRYMT snygg. skojar inte.

2010-02-13 @ 23:38:43
URL: http://landh.blogg.se/
Postat av: anna

ERIK VAR CP SNYGGG! galet. :D

hahaha och våra bilder är typ nästan lika snygga ;) hahaha :D shitpomfritt men tur att vi kan bjuda på oss själva då :) <3



du jag och chrille är DREAM TEAM!

2010-02-14 @ 12:32:22
Postat av: lindha

HAHHAHAHHAHAA. fyllon! :D

2010-02-14 @ 16:04:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0