söndag

jag drömde om min mormor inatt. Jag drömde att jag gjorde henne frisk.

Imorse väckte pappa mig klockan 9. KLOCKAN NIO! en söndag. Det var inte okej. Men gick bara upp och åt lite frukost sen gick jag och la mig och vaknade vid 12 istället. Har inte hänt mycket alls idag alltså.. Vi har börjat städa i källaren där vi ska göra om. Men det var jobbigt så jag pallade inte speciellt länge. Haha. Istället tog jag och bror sparkarna till macken och köpte lunch. Jag åkte i fleecetröja och frös inte ens. Det var ca 11 plus grader!! =D fast i solen dårå, men ändå! Om det fortsätter såhär så borde det ju nästan bli lite vår snart :')

Nu ligger jag i sängen igen och kollar runt lite. Man ska seriöst inte börja titta på kläder på internet. Då hittar man bara masssa man vill ha, fast man inte har några pengar. Och det går liksom inte ihop. Synd nog. Om jag hade orkat så hade jag försökt skaffa ett jobb.

Nej nu ska jag nog gå och duscha. Sen måste jag sova i tid för imorgon börjar jag 8. Åh, döda mig.
glad alla hjärtansdag på er förresten! =)

Kommentarer
Postat av: Mamajay

hej,vill du ha en ny header eller design?

2010-02-15 @ 12:15:39
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0