åså tisdag också rå

tjatja!

fett sliten från jobbet idag. Man tror inte att det ska vara så jobbigt men man blir fan helt slut. Haha iallafall jag då xD skulle lätt kunna gå och lägga mig och sova nu. Det ska jag nog göra också, så snart jag har tagit en dusch åså. Sen har jag fått galet ont i halsen igen, och har haft feberkänsla hela eftermiddagen. Får hoppas det blir bättre om jag får sova lite.

Efter jobbet gick jag och fikade semla med anna & oksana :] sen for jag hem med anna och chillade en stund.
och nu sitter jag här. Fast ska gå och duscha och sova nu har jag bestämt mig för. En ny dag på jobbet väntar imorgon. suck..;p
känner att de har tagit mig ca en timme att skriva det här inlägget. Facebooks fel. Helt klart.
känner också att jag verkligen bör göra något åt mitt hår. Typ nu. Genast. Jag ringer en frisör imorgon!!!

GODNATT SÖTNOSAR

Kommentarer
Postat av: jennie!

ofta det är så drygt att jobba på hemköp :) fast jag ska nog inte vara där ändå :D :o

2010-02-16 @ 22:46:06
URL: http://www.jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0