dåliga bilder, godnatt.

                                                                                                                                         
                            
                                                             
                                                                    ♥ paljettväst
                                                                    ♥ klänning
                                                                    ♥ rosettskärp

                                                                 
                                                                 (klicka för större bild)

                               

 

tycker inte att bilderna ger kläderna riktig rättvisa. Men här har ni dom iallafall. Gillar mönstret på klänningen. Och att den är lite genomskinlig bak på ryggen. Fast det har jag ingen bild på. Men det klarar ni er nog utan skulle jag tro. ;) Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är sjukt trött. Får bli lite greveholm innan jag somnar. Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: lindana

åh fint! paljettvästen hjärta.

2010-02-19 @ 11:56:28
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0