save your heart

fick en liten lapp från posten igår om att jag hade paket att hämta ut. Såklart orkade jag inte pallra mig ner igår efter att nyss ha kommit hem från jobbet. Men idag på lunchrasten passade jag på. Hade faktiskt glömt vad paketen skulle innehålla, så man kan säga att det blev som en liten överraskning. Och, jag är nöjd. Och rätt fattig. Men det är en annan historia. Hihi. Kan visa sen. Om jag orkar. =)

Nu håller jag seriöst på att hungra ihjäl. Eller jag gjorde då de för en stund sedan iallafall, men nu har det gått över känns det som. Men jag är nog hungrig ändå, innerstinne liksom så jag ska nog fixa något att äta. Om jag orkar.

Imorgon är det visst fredag igen också. Alltså det är sjuuukt hur fort veckorna går. Men jag klagar inte. Verkligen inte. Det är super skönt ju. Och det blir vår snabbare! Även om man har lite svårt att hinna med. Har klarat av en vecka på hemköp-praktiken imorgon också. Eller ja, minus en dag då jag var sjuk då. Men det räknas inte riktigt tycker jag. Nej men bjud mig på fest imorgon, hejdå!


Visar vad som fanns innuti senare. ;p

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0