fredag! ♥

alltså jag drömde en sån ful dröm inatt. Jag tänkte skriva ner den men tog nyss bort allt för att det blev så rörigt. Orkade inte berätta allt liksom. Haha. Det var iallafall något om att jag och min skola plus anna skulle åka till mallorca. MEN jag missade planet. Tog mig dit ändå, fast pappa kom och hämtade mig dagen efter med motorcykel för att han trodde att jag hade sovit hos någon kille. hahah sjukt.

vaknade för ca 15 minuter sedan men har inte orkat gå upp än. Så chillar med datorn i sängen en stund och får bråttom istället. Jag är galet trött fastän jag somnade vid 10 igår. Jag kan nog inte bli pigg. Har inte känt med helt utvilad och pigg på huundra år. Jag är trött jämt.

aja i den här farten kommer jag aldrig att hinna med bussen. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0