fredagskvällen

Min kväll blev räddad igår. Jag och anna hamnade till sist i aspeboda(?). Efter att ha irrat runt i falun ett x antal timmar. Typ. Chrille, hans 2 kompisar och hockey var planerna. Blev faktiskt kul :) så mycket hockeytittande kanske det inte blev, spelade mest kort och guitar hero och dunkade musik och sånt dära typ. Till ungefär en sisådär klockan 6 på morgonen. haha (y) Kan säga att jag är skapligt trött just nu. Så jag ska nog krypa ner i sängen och titta på någon bra film och ladda inför lite lördagsmys och melodifestivalen ikväll. JAG MÅSTE GÅ OCH KÖPA COLA SEN, jag har längtat hela dagen. Frågan är bara om det är värt att gå till macken i detta väder för lite cola...? hm. Jo kanske.

aja, hade laggt upp lite bilder om det inte hade varit för att jag glömt kvar kameran där ute i skogen. haha. Fixar det sen när jag fått tillbaka den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0