nytt så länge

okej, som ni kanske ser så har jag försökt mig på en liten förändring. Det är inget som ska vara kvar en längre tid, bara tills jag har gjort klart den riktiga headern som är på gång. Vart så trött på husen som var där uppe. Så det här får duga så länge, oki.

Jag överlevde föresten dagen idag och nu börjar jag känna mig lite bättre. =) Får lägga mig i tid ikväll och hoppas på att det har gått över imorgon.
Nu har jag precis tittat på familjen annorlunda. Hur orkar man leva med 10 barn sådär, haha det är fan sjukt. Kul att titta på, men skulle aldrig klara av det själv. Herregud ;p

Nu ska jag göra städa klart till mina fula fiskar som aldrig vill dö. Haha nej förlåt fiskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0