GODNATT

tjatja bloggeeen ;)

Har precis ätit korv och mos från macken till middag. Haha vi har sådan bra fantasi i min familj alltså.
Nej men, kom hem från Mia för en liten stund sedan. Håret blev lite ljusare, har inte bestämt mig riktigt än om jag gillar det eller inte.. Annars blir det till att lägga i lite mörkare slingor någon dag. Bilder kommer väl inom sin tid ;)

Just nu sitter jag här och dricker cola och läser runt på lite bloggar. Funderar starkt på om jag ska lägga mig och titta på någon film istället. Sjuk trött. Förstår inte att jag blir trött av att bara vara hemma och ta det lugnt hela dagarna.. Det är nog något fel på mig. haha!

Nä men nu går jag och lägger mig. Jag önskar jag hade en katt just nu, som tyckte om mig också, för en gångs skull.. ;) Äh, hörs imorgon!


hela världen håller på att snöa över tror jag =( iallafall om det fortsätter såhär.
blä!


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD

2010-02-25 @ 23:08:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0