random

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Det snurrar i mitt huvud. Det gör ont i mitt huvud. Jag mår illa. Jag är bakis. Fyfan, säger jag bara. Egentligen hade jag inte tänkt säga så mycket heller. Hade mest tänkt bjuda på lite bilder som fick beskriva kvällen igår. Men, sen kom jag på att jag inte har min kamera. Nu har jag båda mina kameror på olika ställen. Haha grejt! Och sen så tror jag inte att jag hade vågat lägga upp några bilder heller..Vill inte ens veta hur dom ser ut.

Äh, festen var helt okej igår faktiskt. Lite lame i början kanske men sen så. ;) Ska försöka tvinga med jennie ner och äta pizza med mig. Sjukt gott det hade varit alltså. Men, ah. Nej. Jag måste fan ta tag i mitt liv och gå upp nu.
Ska duscha och fixa lite sen åker jag till falun.
Kul att åka buss när man mår såhär, jag vet. Men det blir asbra! =)

hörs när jag kommer hem, imorgon någon gång. PUSS
btw så låg det ett svart skärp i min säng när jag vaknade imorse, hahhah den som känner sig skyldig kan ju alltid komma förbi och hämta det någon dag!! ;) eh, nejdå.


Kommentarer
Postat av: jennie

undra vems skärp det kan vara?! hihihio ♥

2010-02-28 @ 15:28:11
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0