onsdag

Jag sitter och skriver på min bokanalys. Ja, ni hörde rätt(eller rättare sagt läste,men). Jag, pluggar. Omg! ni borde faktiskt skriva upp det någonstans. För det lär ni väl inte få höra så många fler gånger. Har snart skrivit klart den där fula analysen.. Fast speciellt bra kan jag ju inte säga att det blir. Men orkar inte bry mig, bara det blir klart någon gång så att jag slippere -.-'

Träffade Anna efter skolan, vi hämtade våra hockeybiljetter och åt icasallad. (y) Sen vara bara att fara hem och börja plugga och här sitter jag än. Min mamma kom nyss hem med nässpray åt mig och det var nog det bästa på hela dagen. VERKLIGEN behövligt, hahha. Kan inte andas.

Nej nu ska jag skriva klart den där skiten, hörs!


Kommentarer
Postat av: annaa

alltså fan vad ful bild!!!

2010-02-03 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0