LÖRDAG

godmorgon!

Matchen igår var kanon. Galet nervöst, men det slutade trotts allt bra =) skönt!
när jag kom hem gick jag och la mig nästan direkt, sjukt trött. Och lite emo för att min mobil hade slutat fungera. Ingen aning om vad som har hänt, den envisas bara med att inte funka alls =( rip! måste försöka fixa en ny, man klarar sig inte många dagar utan en telefon ju. ♥

Idag ska jag inte göra något speciellt, ta en tripp ner på city och köpa lite godis kanske. Senare ikväll blir det iaf melodifestivalenmys. Blir bra det. Skönt med en lugn helg måste jag faktiskt säga. Men vi peppar inför nästa!
Ingen skola på 4 veckor heller. Känns rätt bra, men ändå lite sorligt. Kommer nog faktiskt saknare lite.


Kommentarer
Postat av: anna

ikväll ska vi leka har jag bestämmt :)

2010-02-06 @ 15:31:35
Postat av: lindha

vem vann? :)

2010-02-07 @ 14:07:01
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0