godnatt då =)

Jag är trött! så ska nog bara duscha sen krypa ner i sängen och titta på film. Imorgon är en ny dag och vad den har att bjuda på återstår att se. Jag vill på hockey på kvällen. Leksand-aik. Men vi får se =) Skulle vara rätt skönt att bara ligga hemma och sova hela dagen, haha. Tur att jag inte behöver slita ihjäl mig på jobbet iallafall. Ser inte fram emot nästa vecka som jag ska spendera på hemköp. Verkar liite värre där alltså. ;p Men veckan efter det kommer jennie och sliter på hemköp hon med, kul ju! ;)




Nej nu får det bli duschen. Puss!


Kommentarer
Postat av: jennie!!

klart du ska på hockey :)

haha, orkar inte att jag också ska praoa på hemköp av alla ställen! :( men asch, det blir väl säkert bra :D

2010-02-09 @ 22:05:11
URL: http://www.jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0