and every night i miss you..

jag vet fan inte om de nya året har fått en så bra början som jag hade hoppats på ändå. Men nu tänker jag lägga allt dåligt bakom mig. Jag tänker inte slösa mer tid. Det blir bäst så. Orkar inte.
Nu låter jag emo jag vet. Men jag kan inte rå för det ;)

Igår, blev väl sådär. Det var roligare än vad jag trodde det skulle bli iaf, och det är ju alltid bra. Mer om det orkar jag inte gå in på just nu. Nä. Och jag hade laggt in lite bilder nu också, om jag hade orkat resa på mig och hämtat mobil sladden som ligger ca 2 meter bort. Men det känns som en ansträngning så jag fixare sen. ;p

Nu, kommer anna snart hit så ska vi räsa lite spark (; sen äta pizza och hyra film.
Anna är bäst, jag lovar. ♥

Kommentarer
Postat av: annaipanni

de är bella som är bäst, och de lovar jag super mycket!! <3

2010-01-10 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0