PUSS!

Bara så att alla vet, så kommer jag (förhoppningsvis), i slutet av augusti, befinna mig på en båt.
jag kommer (förhoppningsvis) att vara på en båt. Oliver kommer (förhoppningsvis) att vara på en båt. Vi kommer (förhoppningsvis) att vara på samma båt. Samma båt mitt på havet. En båt är inte så stor! ;)

Till dagen;
alltså ibland förstår jag inte varför jag ens går i skolan. Jag gör ingenting? bara sitter där, facebook hela dagen liksom. Det känns rätt meningslöst. Men samtidigt så orkar jag inte göra någonting heller. Hm. Skitsamma.
Efter skolan så träffade jag jessica en sväng, vi delade på en pizza.. Men det var 2 veckor sen vi åt det sist så det gjorde inget. Så det så. =)

Nu;
håller jag på att frysa ihjäl. Så ska göra mig lite te och sen lägga mig under filt och titta på tv.
Det hade kunnat vara mysigt.

TÖNT.


Kommentarer
Postat av: Jesssssss

den pizzan var klockren! :D

2010-01-19 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0