eyyyyy.

Jag gillar inställda lektioner. =) OCH jag vill verkligen verkligen, mer än någonting annat i hela världen, (förutom en sak) åka utomlands just nu. Fett skönt det skulle vara att bara chilla runt i shorts hela dagarna. Åh. :') heeeelt galet.
något annat som är galet är min bror. Som sitter inne på sitt rum och skriker åt sin dator i sin ensamhet. Jag stör mig.. Om jag hade orkat så hade jag gått dit och sagt till honom, och samtidigt tvingat honom att följa med mig till macken FÖR JAG VILL HA GODIS. men, jag orkar inte resa på mig, nej.. ;p suck.

Kan tänka mig att ni är väldigt nyfikna på att få reda på vad jag har gjort idag?
svaret är, ingenting. Sovit. Man kan verkligen säga att allt har blivit som vanligt igen. Man går till skolan, kommer hem från skolan, somnar i soffan, vaknar och fattar ingenting, äter lite mat och går och lägger sig. Haha.. det är fan inte okej. MEN, finns inte så mkt att göra åt saken.

nu ska jag ringa ett hemligt samtal ;););););););););););) puss


ni lägger väl märket till olivers högra ben i bakgrunden hoppas jag? hihihi, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0