G L Ä D J E

mitt internet fungerar igen!!! helt plötsligt bara sådär ;o tokigt. Men jag klagar inte.
Imorse tvingade jag upp mig själv klockan halv 9. HALV 9!!! jag har inte gått upp så tidigt på flera veckor. Men jag måste försöka vända tillbaka på dygnet. Så ikväll blir det till att somna tidigt. (y)

tänkte bege mig ut i kylan idag också faktiskt. Jag kommer att dö.. ;p

Jag är lite efter åså, men här kommer några cambilder från nyår. ;) har tyvärr inga bättre bilder just nu. Orkar inte fixa heller. :)


åh. Vi försöker ju iallafall se normala ut. xD


Vi fick lov att titta på hockeyn innan vi drog till bystugan. Och i pauserna
roade vi oss med camen, i brist på annat ;p

omg, lovar vi dog av garv alltså.


men de vare fan värt. ;)


Kommentarer
Postat av: JENNIE

asso jag dör åt bilderna! :D

2010-01-07 @ 15:26:33
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0