I'M BACK!

jag har varit fucking oaktiiiiiiiiiiv. ;) det har inte hänt på länge alltså. Eller jo det kanske det har förresten men äsch. Ändring på det nu.

Jag är sjuk!!!! fucking sjuk. Haha nej driver. Men jag är faktiskt sjuk. Det blev jag efter i fredags, efter att ha vandrat runt utan skor i snön. Det var kallt och jag frös fast på en stentrappa. Men vad ska man göra när man har ont i fötterna? Jonas var snäll och sa att vi kunde byta skor. Men det såg mongo ut. Killar ska inte ha klackskor kom jag fram till.
Annars så var fredagen helt okej. Även om parken börjar spåra lite.. Men vadå, så länge man har kul så är det väl inget fel ;)

jaja.
Var hemma från skolan igår. Var hemma från skolan idag. Blir hemma från skolan imorgon.
Eller nej det blir jag nog inte. Jag har nog allt en klen liten samhällskunskapslektion där på morgonkvisten. Men efter det, så lämnar jag allt fina falun och åker hem till felvik igen.

och, om ni vill veta, ni som fortfarande läser, JAG VILL SE "DET REGNAR KÖTTBULLAR"! jätte mycket.
så, bjud mig på bio någon. ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0