FREDAGSMYS

det var seriöst nästan lite vårkänsla i falustad idag måste jag säga. Lite. Nästan.
Amen nejmen nuså ska jag ta och äta innan jag svälter ihjäl tänkte jag. Sen, ska jag åka till borlänge. Man kan inte precis säga att jag är speciellt taggad på party. Skulle nog hellst vilja ligga hemma i soffan och äta popcorn istället, typ fredagsmyyyyyys. Men nä, så tråkig får jag faktiskt inte vara en fredakväll som denna.

Känns bra att tåget går om ca 2 timmar och jag sitter här, som en hungrig lyffare som inte orkar lyfta på röven, medans tiden bara går och går. Jag vetinte vad jag ska ha på mig =( hahah.......

äh bajs hejdå :D



hihi tjatja sötnos ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0