CHILLÖRDAG

Det var rätt kul igår ändå faktiskt. Så det var värt att åka dit. Även om det spårade lite och kom ganska så jätte mycket folk där ett tag, men det är sånt som händer :) Våran skjuts hem sket sig också men det löste sig efter ett tag som tur var. Kom hem vid 4 tiden, vakna vid 3.

Nu ska jag fortsätta kolla på robinson. Sen ligger jag i soffan resten av kvällen. (y)
Kom på att vi faktiskt knäppte lite kort igår också.


okej, igga mig som bara måste sticka fram där bak.


sötaste annorna :*


haha adaaam typ steker?


vi ser ut som uppblåsta fiskar eller något. Men, jag älskar dig <3


hahaha jag är inte så seriös som jag ser ut. Typ böghög.


haha :D






tack alla söta flicker och pojkar för en trevlig kväll. ;*

godnatt typ.


Kommentarer
Postat av: annaaaa den uppblåsta fisken ?

hahha, å jag ba måste se jätte fet ut på bilden :D HAHA ! de var kul igår nu! och sluta ivan vi vaknade elva ;););) <3

du vet att jag älskar dig också ju <3

2010-01-30 @ 23:22:05
Postat av: linda

vilken gullig sista bild ;);););););););)

2010-01-31 @ 13:02:09
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0