- jag kunde inte bry mig mindre.

kom precis hem efter att ha varit och handlat mat med pappa och mamma på hellströms. :') Vi ska göra mysmat och titta på melodifestivalen och äta chokladpudding! Så jag blir hemma ikväll ja. Skönt faktiskt. Har ingen större lust att komma ut och göra någonting ikväll ändå.

Imorse vaknade jag upp bredvid jennie, konstigt nog med min mobiltelefon i handen. Jag har seriöst ingen aning om hur den hamnade där, jag la den i fönstret innan jag somnade ;o haha fett konstigt.
På kvällen var vi iallafall hos bröderna Hagman och tittade på film osv. Trevligt trevligt :> När vi hade kommit hem till jennie igen började vi få konstiga samtal från doltnummer, och vi hade ju ingen aaaning om vem det kunde vara ;o Och sen helt plötsligt står det någon och glor på oss utanför fönstret!! typ omg.
Haha nej seriöst. Det var det sämsta försök till att skrämmas jag har varit med om. Men, det var rätt underhållande faktiskt. ;)

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten, sen blir det tv. ;>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0