galet trött

sådär, nu är jag hemma igen. Rätt skönt faktiskt, tror jag sover hemma inatt. Har knappt varit hemma sen i fredags. Men ja, det är ju lov som sagt. Och jag har haft kul så det har det varit värt :-) Men det blir fint med en chillkväll hemma framför tv;n ikväll.
Det är bara Tisdag idag men det känns som att lovet snart är slut.. Vill verkligen inte tillbaka till skolan igen..blä. Men än är det några dagar kvar iallafall! Och dom ska jag försöka fortsätta göra till riktigt bra dagar.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och titta på någon film jag nyss laddade ner. Det var en liten fågel som viskade i mitt öra att det fanns massa godis kvar sen i söndags också. Kunde inte komma lägligare ;)
see ya later guys!


lite smågrejer jag hittade i Falun igår.


Jag & jessica var mogna nog att köpa bästishjärtan :')
Riktigt kass bild, jag vet. Men ingen bryr sig ändå.

Kommentarer
Postat av: världens bästa kvinna!

jag måste bara påpeka, bilden var kass. Men våra halsband är super fina! ;D bääästis (a hihi. LOVE U <3

2010-03-02 @ 19:22:27
URL: http://ajsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0