godmorgon!

Ligger i sängen och kollar resor till grekland osv i sommar.

Anna kom hit igår och sov över så hon har precis åkt hem. Skönt att få träffa henne på riktigt igen. Saknat.

det är söndag idag och jag har lite ångest över att behöva gå till skolan imorgon. Jag vill ha påsklov nuuu!
Tänker bara ligga i sängen hela dagen idag, har ingen lust att göra något alls. Så nu ska jag ladda ner någon bra film jag kan se på :> awesome.

Kanske kanske kaaanske om jag orkar mig upp ur sängen lite senare, så tänker jag nog göra chokladbollar. Hur gott hade inte det varit då? åh. Synd att man blir så kladdig om händerna bara....bläeh. hihi


bild på håret. Dock ska jag klippa av någon centimeter snart. ;>


Kommentarer
Postat av: anna

jätte skönt att få träffa dig igen! puss <3

2010-03-21 @ 13:38:57
Postat av: linda

fint hår! :D:D



ehm, hur ska vi göra imorgon? idrottskläder och dator med eller skita i allt?

2010-03-21 @ 17:29:14
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0