godmorgon godmoorgon , blablabla

minns inte hur sången går -.- haha!

Godmorgon iallafall. Super fint väder, otaggad på pulka. Men, det är iallafall bättre än att ha dom lektionerna vi har på fredagar ändå. Hade tänk äta lite frukost nu snart sen ska jag göra mig redo för att gå till bussen. Jag har ingen aning om när vi börjar men 10 låter väl som en bra tid tycker jag ;> hoppas lärarna tycker samma sak bara, haha.

Förresten så kunde jag inte stå emot kladdkakan igår. Men NU, tänker jag börja mitt nya nyttiga liv ;) jag vet att det bara kan sluta på ett sätt, men jag tänker iallafall ge det ett försök (a) jag önskar mig själv lycka till!

Nu lär jag lägga på ett kol. När jag kommit hem åker jag hem till jennie och myser. Får se vad vi hittar på mot kvällen. Men vi hörs nog iallafall inte försen imorgon. Ha en trevlig fredag :-) puss!


farväl onyttigheter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0