kämpa leksand.

Leksand spelade mot södertälje ikväll. Dom förlorade. 3-2. Men det är inte kört än. Tänker inte sluta hoppas. Hahhah jag låter som värsta nörden. :< Men seriöst, dom förtjänar så jävla hårt att få spela i elitserien iår. Jag vet att dom skulle kunna klara av det. Även om dom förlorade så tycker jag att det var en rätt bra match. OLIVER EKMAN-LARSSON ÄR MIN GUD, MIN HJÄLTE, MIN MAN. Så jävla bra. Det var han som stod för leksands båda mål och han var grym ikväll!

Ja, nu har jag lyckats skriva ett helt inlägg om hockey och oliver ekman-larsson. Hahhah. Så nu ska jag väl ta mig i kragen och hoppa i säng. Imorgon blir det skolaaaaaa. Sen stan efter det. Och lite fredagsmys på kvällen. Blir nog super bra det :') godnatt.


lääämna oss inte :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0