kom precis hem

har varit i borlänge. Det var där vi tillslut hamnade igår. Det var faktiskt helt okej. Med söta och trevliga människor blir det mesta rätt bra alltså. :-) vid halv 2 någongång började vi röra oss tillbaka mot falun och chrille där vi skulle sova. Blev en galen hemresa måste jag bara säga. Fett random, men kul!

Egentligen så var det ju tänkt att vi skulle på bio ikväll. Men vi skjuter nog upp det tills imorgon. Rätt skönt faktiskt.. Ska lägga mig i soffan och titta på film resten av kvällen. Jag är sjukt jävla trött och sliten. Och jag mår inte precis bättre av att tänka på att skolan börjar på måndag. eh, kill me..

Blir nog rätt tyst här ikväll då jag säkert kommer att somna vilken sekund som helst. Så vi hörs väl antagligen imorgon. :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0