onsdag

tjatja bloggeeen ;)

Kom precis hem. Har varit i skolan hela dagen sen var jag på stan en sväng. Hittade lite småsaker som jag köpte. Provade även en snygg klänning som jag tror att jag ska köpa någon dag. Nya skor behöver jag också :< Men det är en annan historia.

Nu har jag krypit ner under mitt varma täcke, håller nämligen på att frysa ihjäl här hemma. Det hade inte setat fel att ligga på en strand i thailand eller något just nu alltså.. Men jag får tänka att om ca 2 månader ligger jag på en fin strand i Grekland iallafall. Inte helt fel det heller även om det är ett tag kvar ;>

Nej nu ska jag ligga kvar här lite, sen måste jag städa. Har slängt ut hela min garderob på golvet igen. Åh att man aldrig lär sig ändå.. ;p Sen ska vi äta mat. Mamma har gjort min favoritmat, puss! Andra avenyn står på listan efter det. Sen skulle jag vilja gå och köpa godis. Galet sugen. Men vetifan om orken finns.


idag.
vet att ni ba äääääälskar min rena spegel ;>


Kommentarer
Postat av: linda

vad köpte duuuuuuuu?

vilken är din favoritmat din mama lagar? :D



två frågor i en smell

2010-03-24 @ 19:04:18
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0