pulkaaa är tråkigt

Vi fick sluta redan vid halv 12 idag, skönt!! Jag höll på att frysa ihjäl om fötterna i mina converse. Haha smart skoval jag vet, men vadå liksom. Satt man i solen var det faktiskt riktigt skönt. åh jag älskar våren. Så skönt när det går från att ha vart vinter och segt hur länge som helst, så kommer våren och bara lyser upp allt. Man blir lite glad alltså :')

Nu sitter jag och väntar på att jennie ska sluta skolan, då ska jag ner och hämta henne och sen vidare hem till henne i backa. Men eftersom att det är ett tag kvar så kollade jag nyss på Bella&Tyra show som jag missade igår på webtv, haha dog av garv när tyra skulle åka ner på den där brandstången. SÅ FULT. Men dom var duktiga tycker jag. Och jag kommer iallafall att titta nästa torsdag. ;)

Lite bilder dåraa


att åka pulka är rätt värdelöst, det är kul påvägen ner i typ några sekunder.
Men sen måste man gå upp för backen igen och det är bara jobbigt. ;)


vi satt och stekte istället, och tittade på alla som ramlade när dom gick upp ;>


chrille & linda


hahaha dör. Typ rawr!!! eller?! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0