tisdag vare va

orkar inte riktigt med dettttaaa


Ska ner och fixa håret som jag håller på att tappa hos frissan nu. Hahhah. Jag känner mig allmänt skabb och trött och sjuk och orkar inte skola efter det. Men hinner jag med bussen så har jag väl inget annat val. Men missar jag den så kommer jag inte till skolan sen, nu vet ni det. Sakna mig inte för mycket.

Måste gå ner till rättvik också....... känns allt lite jobbigt. Undrar om min räser fortfarande funkar efter att ha stått ute hela denna hårda vinter. Värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: linda vare ja

jooho, jag ska sakna dig för mycket. håller tummarna att du hinner (;

2010-03-30 @ 10:38:53
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0