TJA TJA

Hemma igen :] tyvärr så gick inte wrongbay vidare till finalen. Men dom var bäst ändå. LÄTT. :>
Alla var super duktiga faktiskt. Tråkigt att det bara var 4 st som gick vidare. Men är det tävling så äre väl de.

Nu har jag precis ätit lite pizza och tittat en stund på wallander. Men jag dissar fortsättningen och går och lägger mig strax istället.
Imorgon har jag tid hos tandläkaren.... Vill inte. :< Men jag missar iallafall engelskan så jag antar att det är något bra i det dåliga. När jag kommer tilll skolan har jag idrottsprov i hjärt och lung räddning. Ska nog gå bra tror jag.

Nej nu går jag och lägger mig innan jag somnar sittandes.
godnatt!




hahha jag & jennie var taggggade ♥


Kommentarer
Postat av: jennie

men omg, cutcut på bilden :( HEHE :D godnatt ;*

2010-03-14 @ 22:16:45
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0