TJA TJA!!

Kom precis hem nu. Jenniepennie kom till falun och lekte med mig efter skolan :') hon är awesome, lovar. Vi fixade lite saker, sprang omkring, och avslutade med en fet pizza. Men jag lovar, detta var sista pizzan för mig på ett tag. Nu har jag 1 kr kvar på mitt kort. Som jag ska leva på resten av denna månad. Känns, awesome :'D eller vänta nu, göre verkligen det?

känner mig asfet......Vill ha kladdkaka... står emot.

Imorgon är det pulka för hela slanten som gäller. Kan ju bli, intressant. Kommer nog åka hem rätt tidigt alltså. Vem orkar sitta i en jävla pulkabacke hela dagen? inte jag iallafall. Inte Linda heller skulle jag tro :'D
Så jag åker nog hem i tid och taggar fredag. Taggar fredag utan fest. Vad är egentligen en fredag utan fest? Haha nejdå. Den kommer att bli mys ändå. :>

Nu; kilar jag vidare.


idaaaaaag.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du är awesome :')

Och superkebabpizzan var också ganska awesome :'D

2010-03-11 @ 22:35:25
URL: http://jennieblixt.blogspot.com
Postat av: linda

nej det orkar jag inte :D men ah, nu ska jag sova... men klockan tio imorgon. har du ens pengar på mobilen? äsch, det löser sig! vi ses där ute sen och så tar vi bussen upp dit, om inte jag redan sitter på den.

2010-03-11 @ 22:48:44
URL: http://lindanellfors.blogg.se/
Postat av: linda

nej det orkar jag inte :D men ah, nu ska jag sova... men klockan tio imorgon. har du ens pengar på mobilen? äsch, det löser sig! vi ses där ute sen och så tar vi bussen upp dit, om inte jag redan sitter på den.

2010-03-11 @ 22:49:27
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0