tjatja

Är nu hemkommen från min första skoldag som faktiskt inte blev så hemsk som jag trodde. Det var fint att få träffa linda igen. ♥♥ Vädret bidrog nog till att det inte var så hemkt att komma tillbaka till skolan också. Man blir verkligen på bra humör när solen skiner och man ser snön smälta såhär. Det var till och med varmt att gå i vinterjackan, man fick liksom ha den öppen. ÅH jag älskar att det håller på att bli vår!!! Kunde nästan inte ha kommit lägligare. Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär nu.. Om det blir kallare igen, vet jag iallafall en som kommer stanna inne i sängen tills det blir vår på riktigt.

Nu hade jag tänkt att jag skulle städa rummet som ser ut som ett bombnedslag. Sen ska jag verkligen försöka komma i säng tidigt ikväll. Somnade vid 2 igår och var död imorse. Inte riktigt okej. Så, ikväll blir det till att lägga sig tidigt. Fast det är svårt när man har gått och lagt sig vid 3-4 varje natt hela lovet.. Men snart ska nog allt vara i sin ordning igen. :-)



pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0