trött, opepp

Jag är så trött att jag inte ens orkar gå och lägga mig. Då är det rätt illa. Och ändå kan jag komma på minst tusen saker jag borde göra innan jag kan sova. Men eftersom att det inte blir någon skola för mig imorgon så får jag fixa allt då. Om jag orkar. Vill säga.

Nej, nu känns det som att jag borde ta tag i mitt liv och gå och borsta tänderna iallafall så att jag kan sova ändå. Får tänka att det är fredag när jag vaknar igen. Förhoppningsvis. Kanske sover bort hela dagen imorgon så att det är lördag när jag vaknar ;o omg.. skämt åsido. Det kommer att vara fredag när jag vaknar, och det är fredag jag har längtat efter hela den här veckan. Så det borde ju bli rätt najs ändå.

nej alltså, godnatt.


varför äre "!?" efter namnet för? ba undrar liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0