sportlov! ♥

hemma!
Har haft det super mysigt i Falun med jessicababe ♥. Igår åt vi pizza på maestro, köpte godis och åkte hem och kikade på wallander =) När den var slut var vi så trötta så vi gick och la oss, tittade en stund på bert sen slocknade båda två på typ 3 sekunder. Imorse vaknade vi vid 10 av att hennes faster kom och hälsade på en sväng. Var bara att hoppa upp ur sängen och äta frukost med dom. När dom hade åkt vidare så gjorde vi oss klara för stan. Hittade lite grejer faktiskt som jag kan visa sen, har inte riktigt tid nu. Är bara hemma en snabbis och ska snart åka vidare mot vikarbyn och träffa anna en stund. Som jag förövrigt inte sett på flera veckor känns det som så det kan ju bli trevligt =)

så, det blir fortsatt dålig uppdatering
, men imorgon är jag back on track igen ;) är ju faktiskt sportlov så man måste väl passa på att göra lite annat än att nörda vid datorn hela dagarna. ;p


för stunden glider jag runt i det här.

Nej nu ska jag kanske äta något och sen kilar jag vidare som sagt.
Ni får ha en fortsatt trevlig måndagkväll. ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: jessiiiiica

aaaaah (a vårat bästis halsband! :DDD <3

Ses någon dag till veckan igen babe! :D

2010-03-01 @ 18:45:12
URL: http://ajsf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0