imorgon är det tisdag

godkväll godkväll ;)

Faktiskt, så gick det förvånansvärt bra hos tandläkaren imorse ;o ingenting var fel, allt såg bara bra ut. Så jag får väl fortsätta gå med min tandvärk ser det ut som. Fick någon specialtandkräm typ, får se om det hjälper ;>

Provet gick också helt okej faktiskt.
När jag kom hem vid 4 så kom jennie hem till mig. Vi gick och köpte chokladpudding. (y) Sen lite senare så kom putte och gurra på besök :') vi tittade lite film osv. Nu har alla precis dragit hem och lämnat mig här ensam. Funderar på att hoppa in i duschen nu så att jag kan gå och lägga mig snart. Galet trött, as always -.-'



- ge mig helg, jag är galet taggad!!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

har du hår på snoppen? :'D

2010-03-15 @ 21:42:28
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0