hej, hej, hemskt mycket hej.

Ja men då var väl denna trevliga måndag äntligen över så att vi strax kan övergå till tisdag så att det snart kan bli fredag igen. I helgen ska jag förresten på 18-års kalas. Vad köper man i present till en liten pojke som har blivit stor och fyllt 18? ;o jag har ingen aning. Har en vecka på mig att komma på något bra iallafall.

Just nu ligger jag i min säng och halvtittar på halv åtta hos mig samtidigt som jag bloggar lite smått. Tänker också på att jag verkligen borde ta och pallra mig in i duschen i tid så att jag kan gå och lägga mig i bra tid. Börjar tidigt imorgon så måste upp vid 6.... Känns inte sådär jätte frestande men jag har bara datalektioner så det är väl ganska chill ändå.

Nej, nu ska jag väl ta tag i de lilla till liv jag har och göra något vettigt. ♥




För några minuter sedan.
Trött, sliten och i mjukiskläder.

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Haft en bra start på veckan? ^^

2010-03-22 @ 22:02:47
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0