hoppsan

ursäkta min oaktivhet, har bott med jennie i hennes stuga sen i onsdags. Super trevligt. Vi har träffat finfina vänner och festat lite och så. Roligt vare men nu tänker jag fan bli nykterist. Detta är inte okej. Det är inte okej att må såhär heller. usch. Hhahha.

Ikväll var det egentligen tänkt att vi skulle vara några stycken hemma hos anna och mysa, men jag vet inte riktigt hur allt blir. Det får visa sig. Blir nog bra. Imorgon tänker jag gå på bio, shutter island. yesssss

nej nu ska jag titta vidare på greveholm.

Kommentarer
Postat av: jennie

supertrevligt säger du, AWEESOMEEE säger jag :D

höhö, puss :*

2010-03-05 @ 17:27:31
URL: http://jennieblixt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0